Een excellente klantenservice is prioriteit nummer 1. De hele bedrijfsvoering is zo ingericht dat wij u optimaal van dienst kunnen zijn. Veel bedrijven roepen het, maar wij leveren het ook echt. We hebben goed nagedacht over wat onze klant wil en hier op geanticipeerd. Onderstaand lichten wij toe waarom wij u de beste service kunnen garanderen.
Onze service begint bij het eerste bezoek op onze website. Alle informatie die u wilt weten staat duidelijk vermeld en is in één oogopslag te vinden. U hoeft nooit te zoeken naar de verzendkosten, hoe u kunt betalen, wanneer geleverd wordt, hoe uw bestelling te annuleren/retourneren, etc. Deze belangrijke informatie voor u als klant staat direct op de home pagina vermeld. Zo weet u waar u aan toe bent en zult u nooit voor vervelende verrassingen komen te staan.
Snelle levering is tegenwoordig een voorwaarde. Voor 16.00 uur besteld, volgende werkdag in huis (betaal via iDEAL, Bancontact of rembours). Dit is uiteraard mogelijk, maar wij gaan nog een stapje verder. Bij ons bepaalt u zelf (vooraf) wanneer u de bestelling wilt ontvangen. Tijdens het bestelproces kunt u uw gewenste leverdag bepalen, door simpelweg een specifieke dag te selecteren. Deze informatie wordt door ons verwerkt en de bestelling wordt volgens afspraak geleverd.
Zoals al aangegeven bepaalt u zelf welke dag uw bestelling geleverd wordt, maar wij kunnen ook begrijpen dat u hier niet de gehele dag op wilt wachten. Vandaar dat u in de ochtend van de leverdag een email ontvangt, met een indicatie van de levertijd. Zo weet u op 2 uur nauwkeurig hoe laat de bestelling geleverd wordt. Ook gedurende de verzending wordt u optimaal geinformeerd. Voor meer informatie over de verzending, klik hier.
U kunt uw bestelling op meerdere manieren veilig betalen. Hiervoor werken wij samen met de online betaalservice Buckaroo. Deze betaalservice is zeer betrouwbaar en veilig. Wij bieden u meerdere mogelijkheden om te betalen en brengen hiervoor (muv rembours) geen extra kosten in rekening. Zo kunt u betalen via iDEAL, bankoverschijving en rembours (+€4,95).
Wij waarderen onze klanten altijd, zowel vóór als na de bestelling. Zou er in de toekomst ooit een probleem ontstaan, kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen er dan alles aan doen om het probleem op een goede manier op te lossen. Om technische problemen snel en zorgvuldig op te lossen, hebben wij een eigen reparatieservice. Zo voorkomen wij dat u van het spreekwoordelijke "kastje naar de muur" gestuurd wordt. U ontvangt 1 aanspreekpunt die samen met u het probleem zal oplossen.
Wanneer we bovenstaande combineren met lage verzendkosten en scherpe prijzen (alle prijsvermeldingen zijn inclusief Btw), dan maakt dit winkelen bij een speciaalzaak van Timber XL wel heel erg aantrekkelijk. Onze laagste prijs garantie geeft u dan ook de zekerheid dat u altijd de beste prijs ontvangt. Heeft u ondanks deze informatie nog vragen, neem dan contact op. Wij staan u graag te woord.
Heeft u desondanks een klacht, dan kunt u dit uiteraard bij ons kenbaar maken. Naast positieve feedback, horen wij ook graag verbeterpunten. U kunt uw klacht schriftelijk via email of post indienen. U ontvangt van ons een ontvangstbevestiging en wij trachten de klacht binnen 14 dagen te behandelen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar artikel 16 van de algemene voorwaarden.